Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να είσαι Πάντα ο εαυτός σου !


Δε μου αρέσει να προσποιούμαι…


Δε μου άρεσε ποτέ…και δεν καταλαβαίνω όλους εκείνους που τα έχουν καλά με όλους .Αλήθεια πως το καταφέρνουν?Εγώ όσες φορές προσπάθησα απέτυχα ,και κατάλαβα πως πάνω από όλα θέλω να είμαι ο εαυτός μου.Αν συμπαθώ κάποιον θα το καταλάβει αν όχι επίσης το ίδιο.

Δεν είναι εγωιστικό όλο αυτό,απλά δεν μ αρέσει να προσποιούμαι.Όταν ξεγράφω έναν άνθρωπο δυστυχώς δεν τον βλέπω πια, περνά απαρατήρητος.Γίνεται ένα delete και ο άλλος απλά δεν υπάρχει.
Δεν είναι κακια ,μάλλον αδιαφορία θα έλεγα. Δεν γίνετε εσκεμμένα, άλλα όταν ο άλλος πια δεν μου λέει κάτι γίνετε αυτόματα άθελά μου.Δεν μ αρέσει να κοροϊδεύω τους ανθρώπους. και δεν μπορώ να είμαι δήθεν με κανένα


Για Αυτό κοιτάξτε να είστε ο εαυτός σας,να σας αγαπούν και να σας εκτιμούν για αυτό που είστε.Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτό. 
Να έχετε ένα όμορφο Σ/Κ και να προσέχετε τον εαυτo  σας!

Ελενα 

photos Elena Sdougou

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αδρανεια Αναβλητικοτητα Φυγοπονια Δειλια -Καταστροφικές Αναβολές

” Η λακωνικότερη ιστορία του κόσμου είναι η ιστορία των δειλών”                                                                    Μενέλαος Λουντέμης

Ζώδια: Φλερτ Χωρισμός Απιστία Αρνητικά χαρακτηριστικά

Φλερτ Χωρισμός Απιστία Αρνητικά χαρακτηριστικά

Αποκριάτικες στολές φτιαγμένες απ' τα χεράκια σας!

Αν δεν σας αρέσουν οι τυποποιημένες αποκριάτικες στολές του εμπορίου που έχουν συγκεκριμένα θέματα και είστε λάτρεις του χειροποίητου σας προτείνουμε γρήγορες, εύκολες και πολύ οικονομικές προτάσεις για να φτιάξετε μόνοι σας ή με βοήθεια του παιδιού, τη φετινή αποκριάτικη στολή. Με οδηγό τη φαντασία και την έμπνευση μπορείτε να αξιοποιήσετε υλικά που όλοι λίγο έως πολύ έχουμε στο σπίτι και να μεταμορφώσετε τα παιδιά σε χαρούμενους καρναβαλιστές.